Friday, May 11, 2007

Om denna blogg

Vestibulit och Vaginism/Slidkramp - Min berättelse

Den här sidan handlar om vestibulit och vaginism/slidkramp. Jag har helt enkelt skrivit min historia, vad jag har gjort och vad som har hjälpt. Förhoppningsvis kan det hjälpa andra. Jag har själv blivit hjälpt av att läsa andras historier och råd. Själv är jag 25 år och bor i Stockholm.

Den här sidan är uppdelad i flera avsnitt:
Bakgrundshistoria
Diagnos
• Alla läkarbesök
Olika behandlingar mot vestibulit/vaginism
• Dagboksinlägg
Resultat /Nutid - Maj 2007
Vilka behandlingar jag testat och vilka som hjälpte
Boktips

Detta inlägg ligger alltid överst, börja läsa här nedan.

2 Comments:

Blogger emmaw said...

jag undrar bara hur man vet om man har vaginism eller vestibulit, alltså skillnaden mellan dem? och sen undrar ajg vad du har för preventivmedel istället för p-piller?jag tycker inte att kondom funkar så bra..tror du attdet finns nåt annat som kan fungera? //Emma

7:58 AM  
Blogger Fina said...

Hej!
Jag håller på att skriva en Magisteruppsats om Vestibulit och skulle vilja basera delar av den på bloggmaterial. Först vill jag bara informera om att jag skriver den och få ett ok. Kontakta gärna mig för att få mer info! Naturligtvis behandlas alla uppgifter konfidentiellt! / Fina

7:20 AM  

Post a Comment

<< Home